Didactica si Pedagogica Joc si invatare la copilul prescolar – ghid pentru educatori parinti si psihologi

Didactica si Pedagogica Joc si invatare la copilul prescolar – ghid pentru educatori parinti si psihologi

Articol Marca: Didactica si Pedagogica, Joc si invatare la copilul prescolar - ghid pentru educatori parinti si psihologi

Reusita parcurgerii tranzitiei de la prescolaritate la scolaritate depinde de relatia dintre modelul instructiv-educativ din gradinita si gradul de maturizare si pregatire psihologica a copilului pentru invatarea scolara. Lucrarea Joc si invatare la copilul prescolar. Ghid pentru educatori parinti si psihologi isi propune sa exploreze procesul maturizarii si dezvoltarii psihice personale a copilului prescolar ca premisa a trecerii lui la statutul de scolar si la activitatea de invatare din scoala. In acelasi timp ea poate conta ca sursa de sugestii recomandari si indicatii privind modul cum poate fi asigurata mai bine translatia de la activitatea de joc la activitatea de invatare si modul cum poate fi ajutat educatorul sa-si amelioreze performantele instructiv-educative legate de facilitarea acestui proces.